Megrendelés

Megrendelő adatai

Számlázási és szállítási adatok

Rendelés adatai

"Piackutatás egyszerűen" könyv: bruttó 3 990.-Ft (5 %-os áfával) + postaköltség

"A halacska a felhőben" füzet: bruttó 3 360.-Ft (5 %-os áfával) + postaköltség

A két kötet együttes megrendelés esetén: 6300.-Ft + postaköltség

2 vagy több kötet rendelés esetén kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot egyedi kedvezményért.







Kedves Vásárlónk!

Köszönöm, hogy a „Megrendelés” gombban kifejezi vásárlási szándékát a köteteim iránt. 

A következőképpen zajlik majd a folyamat, amelynek végén Ön valóban kézbe veheti a kötetet.

  • ki kell töltenie a megrendelőre, azaz Önre/ cégére vonatkozóan a megrendelőlapot,
  • következő lépésként küldünk Önnek egy díjbekérőt,
  • kérjük, hogy az azon szereplő összeget utalja át a feltüntetett bankszámlára
  • az összeg beérkezését követően 3 munkanapon belül küldjük a könyvet és a számlát,
  • ezzel egy időben e-mailben elküldjük a munkafüzetet.

Amennyiben 2, vagy annál több darabot rendel, akkor az egyéni kedvezményekért vegye fel velünk a kapcsolatot. Ha bármilyen egyéb egyedi kérdése, kérése van, keressen minket! elegedettseg@elegedettseg.hu

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.

A megrendeléssel elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, Jogi nyilatkozatot és a Süti kezelést.

Hogyan találhatja meg a lehetőségek Kék óceánját a vállalkozása?

dedikalasÚgy, ha pontosan feltérképezi, hol van most, és merre vannak a lehetséges utak. Erre a legegyszerűbb megoldás ma a piackutatás! Fontos, hogy lássa mit csinálnak a versenytársai, mit szeretnének a vásárlói, milyen lehetőségei vannak egy új termék bevezetésénél…
Azonban a kutatás nagyon könnyen félremehet: értelmezhetetlen, vagy nem a valóságot tükröző adatokat kaphat, amelyekből nehezen tud majd helyes döntéseket hozni.

A témáról eddig nem volt olyan, könnyen érthető szakirodalom, amellyel Ön is professzionális kutatásokat tudott volna végezni. Ezért írtam meg a Piackutatás kis- és középvállalkozásoknak- Hová kerültem? című kézikönyvet, mellyel az a célom, hogy az Önhöz hasonló vezetőket segítsem a fontos üzleti döntéseiket meghozni a releváns piackutatások segítségével.

 

A könyvet elolvasva

  • Ön is beleláthat a piackutatás mikéntjébe,
  • megismerheti a módszereit és
  • könnyen kiértékelheti az eredményeit, hogy helyes üzleti döntéseket tudjon hozni.

Ebből a könyvből szeretnék most mutatni Önnek is 2 nagyon izgalmas részletet:

  1. Miért van szükség a kutatásra? – egy könnyed alapozó epizód arról, hogy pontosan mi is az a piackutatás, mikor-hol-hogyan és persze MIÉRT kell megcsinálni. Ebben a részletben egy nagyon szemléletes példát is hozok arról, hogy egy ügyfelem milyen döntésre jutott az ízesített kávékülönlegességeivel kapcsolatban, amikor a piaci bevezetés előtt állt.
  2. Ki viszi el a pálmát? - címmel a másik részletben a konkurenseiről tudhat meg többet. Kit kell annak tekintenie, mit kell megtudnia róluk, hogyan derítse ki a fontos információkat és a legfontosabb: mit kezdjen a megszerzett adatokkal? Ebben a részletben azt a 6 konkrét lépést is leírtam Önnek, amellyel elvégezheti a konkurenciaelemzést.

Töltse ki az alábbi űrlapot és azonnal elküldöm Önnek a két könyvrészletet!

Személyes, telefonos, vagy online? Hogyan kutassak?

Ezt a kérdést minden tárgyaláson felteszik nekem, ha valamilyen piac, vagy marketingkutatásról van szó. A módszer kiválasztása, a legjobb megoldás megtalálása nem egyszerű dolog, de a kutatás kimenetelét, sikerét és a végső eredményeket nagyban meghatározza, befolyásolja.

Ma szeretjük előnyben részesíteni az online megoldásokat, mert arra gondolunk, hogy azok olcsók. Közvetlen költségeiket tekintve valóban alacsony költségekkel számolhatunk, hiszen pl. nem kell kérdezőbiztost alkalmazni, a kérdőív összeállításához a Google és más programok is kínálnak ingyenes megoldásokat, sőt még összesítik is a válaszokat.

A kérdőívek online szétküldése sem jelentős költség, hiszen ha van saját hírlevél küldő rendszerünk, azzal megtehetjük, ill. – amit ma sokan csinálnak – feltölthetjük a Facebookra, megkérjük ismerőseinket töltsék ki, ill. osszák meg, és már meg is van a kutatás.

Biztos, hogy ez a jó megoldás?

Szerintem lehet ez is, de azért mindig mérlegelni kell néhány dolgot.

A kutatás célja, hogy választ kapjunk egy, vagy néhány kérdésre, hogy elősegítse a tervezett döntéseink meghozatalát, megalapozza azokat.

Bővebben: Személyes, telefonos, vagy online? Hogyan kutassak?

Enyém, tied, kié? - adatvédelem

Furcsa kettősséggel viszonyulunk az adatok védelméhez, a biztonságos adatkezeléshez.

Részint mindenki – magánszemélyként – gyakorlatilag bizalmatlan minden olyan helyzettel szemben, amikor az adatait kérik, nehezen adjuk át, és néha még komoly viták is fakadnak ebből. Egyre nehezebb pl. a közvélemény-kutatók, piackutatók dolga, amikor szükség lenne akárcsak életkori, vagy a családi állapotra vonatkozó adatokra.

Másrészt könnyedén megadjuk akár a legszemélyesebb adatainkat is, ha pl. egy nagyobb nyeremény reménye kecsegtet, hiszen a nyereményjátékokhoz erre van szükség.

Akkor nem gondolunk arra, hogy ezeknek az adatoknak mi lesz a sorsa, csak azt reméljük, hogy adataink megadásával esetleg nyerhetünk valamit.

A cégek oldaláról nézve is érdekes a helyzet, hiszen ők abban érdekeltek, hogy minél több ügyfelük minél több és részletesebb adatát megszerezzék, és azt valamilyen rendszer szerint nyilván is tartsák. Természetesen itt külön kell beszélni azokról a cégekről, akik magánszemélyeknek (B2C) kínálnak terméket, vagy szolgáltatást, azoktól a cégektől, akik más cégeknek (B2B) nyújtanak szolgáltatásokat.

De minden esetben szó van részben személyes adatokról is, mint pl. személyes e-mail cím, vagy közvetlen telefonszám.

Egyszóval rengeteg helyen rengeteg adat áll mindenki rendelkezésére, és mindig csak az a kérdés, hogyan is használjuk, hogyan használhatjuk azokat?

A most hatályos adatvédelmi törvény is elég szigorú szabályokat állít fel, de a 2018-ban életbe lépő új előírások még tovább mennek. A jogszabályokról is szól egy fejezet a könyvben, megkönnyítve a piackutatást végzők dolgát.

Bővebben: Enyém, tied, kié? - adatvédelem

Hogyan olvassunk szakkönyvet?

Jó válasz lehetne a címben feltett kérdésre, hogy - figyelmesen, vagy karosszékben, esetleg nyugodt körülmények között, stb. -, de mi nem erre gondoltunk. A szakkönyv olvasásnak is megvan a maga fortélya, amennyiben valóban érdekli az olvasót az abban foglalt szakanyag.

Hogyan olvassunk krimit, vagy szerelmes regényt?

Ezeket a könyveket - jellemzően - elkezdjük az elején és végigolvassuk, hiszen a történet úgy épül föl, hogy csak akkor értjük meg az eseményeket, ha követjük a mese, a történet fonalát és felépítését. Persze, tudom, hogy egy krimi esetében könnyen előfordul, hogy az olvasó hátralapoz, hogy megnézze, ki a gyilkos, vagy hogy ellenőrizze, jól gondolja-e, hogy ki lesz a tettes a végén.

Nos, a szakkönyv nem ilyen, és valójában ritkán van csattanó a végén. A Piackutatás egyszerűen című könyv -például - többször is véget ér.

Bővebben: Hogyan olvassunk szakkönyvet?

ADATOK

ARGUMENTUM-MIX Kft

elegedettseg[kukac]elegedettseg[pont]hu

Telefon: +36 30 922 4326

Adószám: 12257560-2-42

Cégjegyzékszám: 01-09-569697

1078 Budapest, Hernád utca 21. I. 20.

TÁMOGATÓK

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Copyright 2017. Bohnné Keleti Katalin. Fejlesztés: SEETHALER CONSULTING